اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 260  |   تعداد بازدیدها: 4782   |   تاریخ درج: شنبه, فروردين 04, 1397

 

فروش پشم سنگ لحافی عایق حرارتی زیر شیروانی و سقف

چرا پشم سنگ لحافی در برابر 30- درجه تا 750 درجه سانتی گراد  حرارت تحمل دارد؟ تحمل این مقدار درجه حرارتی چه سودی دارد؟ و در چه صنایعی کاربرد دارد؟


چرا پشم سنگ حرارتی در برابر 30- درجه تا 750 درجه سانتی گراد  حرارت تحمل دارد؟ تحمل این مقدار درجه حرارتی چه سودی دارد؟ و در چه صنایعی کاربرد دارد؟
پشم سنگ عایق حرارتی زیر شیروانی و سقف که از سنگ بازالت تولید شده است. بازالت برای تولید پشم سنگ در دمای 1500 درجه سانتی گراد ذوب می شود و به الیاف ریزی تبدیل می گردد و سپس به این الیاف حدود 3% رزین و نیز روغن مخصوص اضافه می شود تا برای فرم دهی الیاف کمک کند.
محصول حاصل از این فرایند، پشم سنگی است که تحمل دمای 30- تا 750 درجه سانتی گراد را دارد.
لذا این خصوصیت منحصر به فرد در کاهش مصرف انرزی نقش به سزایی دارد که در نهایت منجر به کاهش هزینه می شود که این امر موجب پس انداز هزینه های صرفه جویی شده برای سالهای آینده است.
ضمن اینکه از پشم سنگ لحافی عایق حرارتی در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان، زیر شیروانی و پتروشیمی، دیگ بخار، کانال هوا، کوره و پالایشگاه استفاده می شود.
علاوه بر موارد مذکور برای عایقکاری ستون ها و تیر های ساختمانی هم استفاده می شود تا در موقع حریق ساختمان، سازه های فلزی به علت حرارت بیشتر و گداختگی مقاومت خود را از دست ندهد و فرو نریزد.
قیمت عایق حرارتی پشم سنگ در نماینگی ها و عاملین فروش همانند قیمت کارخانه تولیدی است. 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟