اخبار مقالات
اخبار و مقالات
  • عایق‌بندی ساختمان‌های بزرگ، انبارها - عایق پشم سنگ

    عایق‌بندی با پشم سنگ: راهکاری مطابق با استانداردهای ساختمانی برای ارتقاء سلامت و راحتی. این روش نوآورانه در ساختمان‌های بزرگ، کارایی انرژی را افزایش داده، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و محیطی امن و آرام فراهم می‌کند. ایده‌آل برای افزایش ارزش املاک و بهبود کیفیت زندگی، با تاکید بر ایمنی و کاهش انتقال صدا.

    سه شنبه, آذر 28, 1402
  • خریدعایق پشم سنگ لحافی فویل دار رولی

    پشم سنگ لحافی یکی از پرفروش ترین عایق است که جهت پوشش سقف کاذب, و سوله‌ ساختمان‌های صنعتی، کانال‌های عبور هوا، سیستم تهویه مطبوع و امثال این قابل استفاده است.

    چهارشنبه, دي 08, 1400
  • عایق پشم سنگ لحافی | عایق کامل حرارتی

    عایق پشم سنگ لحافی حرارتی برای پوشش دادن سقف کاذب و سقف های سوله و پوشش دادن سقف ساختمان های مسکونی و صنعتی و سالن های مرغداری و مخازن آب استفاده می شود.

    شنبه, آبان 18, 1398
  • پشم سنگ لحافی رزین دار، موارد استفاده این محصول چه می باشد؟

    پشم سنگ لحافی رزین دار نوعی پشم سنگ رول مانند است که با لایه ای از آلومینیوم و یا کاغذ کرافت پوشیده است. این نوع پشم سنگ برای استفاده در سقف کاذب، زیر شیروانی، کانالهای تهویه، لوله های آب سرد و گرم و یا برج های خنک کننده بکار میرود. مرکز فروش پشم سنگ آسام بزرگترین مرکز خرید و فروش پشم سنگ در ایران شناخته می شود.
    چهارشنبه, مهر 24, 1398
  • قیمت پشم سنگ لحافی | مهمترین ویژگی های مرغوب ترین آنها چیست؟

    قیمت پشم سنگ لحافی به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد می توان به ضخامت و وزن آن اشاره کرد. یک پشم سنگ مرغوب باید از عبور هرگونه حرارت جلوگیری کرده و علاوه بر این مورد صدا را نیز از خود عبور ندهد. جهت خرید این عایق راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین روش خرید را می توان مراجعه به فروشگاه های اینترنتی دانست.

    دوشنبه, مهر 22, 1398
  • پشم سنگ در تبریز و آذربایجان شرقی

    استفاده از مصالحی که دوام و طول عمر بالایی دارند بر پایداری ساختمان تاثیر مثبت می گذارند، در واقع پایداری ساختمان تابعی از دوام و طول عمر مصالح بکار رفته در آن می باشد. استفاده از پشم سنگ در تبریز و آذربایجان شرقی رایج شده است و رفته رفته در ساختمان سازی تبدیل به فرهنگ می شود.

    دوشنبه, مرداد 21, 1398
  • ارزان ترین قیمت پشم سنگ لحافی

    قیمت پشم سنگ لحافی در بازار چند است؟ آیا مرکزی را سراغ دارید که بتوان از طریق آن به ارزان ترین پشم سنگ که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد دسترسی پیدا کرد؟ سایت بازار پشم سنگ ایران عرضه کننده چگونه محصولاتی است؟
     

    جمعه, مرداد 11, 1398
  • فروش پشم سنگ لحافی فنوفلت

    از بین عایق های حرارتی و صوتی، پشم سنگ لحافی فنوفلت یکی از ظریف ترین و ضعیف ترین نوع پشم است که جایگزینی برای پشم شیشه می باشد؛ و در دو نوع روکش آلومینیومی و ساده تولید می شود که نوع آلومینیومی آن پر کاربرد و برای محیط های مرطوب کارایی دارد. ضریب انتقال حرارت پایینی دارد و نصب راحت و وزنی سبک دارد.
     

    چهارشنبه, مرداد 09, 1398
  • پشم سنگ لحافی رزین دار رولی فویلدار قیمت فروش کارخانه

    از ویژگی های پشم سنگ لحافی عایق حرارتی و صوتی با تحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتیگراد و نقطه ذوب ۱۳۰۰ و نیز تحمل برودتی آن ۳۰- درجه سانتیگراد است.

    شنبه, آذر 03, 1397
  • فروش پشم سنگ لحافی با روکش آلومینیم رولی

    کاربرد پشم سنگ لحافی می تواند بخش بزرگی از انرژی حرارتی را که از طریق گرما و سرما هدر می رود و موجب از دست دادن سرمایه می شود جلوگیری کند.

    يکشنبه, تير 24, 1397
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟